20 Ekim 2017 Cuma SAVUR İLÇE DEVLET HASTANESİ RESMİ WEB SİTESİNE HOŞGELDİNİZ...
ANA SAYFA BİRİMLERİMİZ HASTANEMİZ ORGANİZASYON KALİTE YÖNETİMİ İLETİŞİM
90 GÜN HEDEFİMİZ
PERSONELLERİMİZ
YÖNETİM
POLİKLİNİKLER
FOTOĞRAF ALBÜMÜ
İHALELERİMİZ
İSTATİSTİKLER
HABERLER
LİNKLER
SİTE HARİTASI
BİLGİ EDİNME
İDEAL KİLONUZ
AŞI TAKVİMİ
EĞİTİMLER
ANA SAYFA >> İHALELERİMİZ

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAVUR İLÇE DEVLET HASTANESİ HASTANEMİZİN TEMİZLİK,GÜVENLİK,ŞOFÖR,BİLGİSAYAR KULLANICISI VE ÇAMAŞIR YIKAMA,KURULAMA VE ÜTÜLEME HİZMET ALIMLARI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası : 2012/173369 1-İdarenin a) Adresi : GAZI MAH. KÖPRÜ BASI MEVKI 1 47860 SAVUR SAVUR/MARDİN b) Telefon ve faks numarası : 4825713001 - 4825712458 c) Elektronik Posta Adresi : mardindhs8@saglik.gov.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ 2-İhale konusu hizmetin a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. b) Yapılacağı yer : SAVUR İLÇE HASTANESİ c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013 3- İhalenin a) Yapılacağı yer : Savur İlçe Hastanesi İhale Odası b) Tarihi ve saati : 14.12.2012 - 11:00 4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi; 4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler, Güvenlik Hizmet Alımı iş için İç İşleri Bakanlığınca verilen özel güvenlik şirketi faaliyet izin belgesi 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge, 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. 4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. İş deneyim belgeleri: Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, 4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: Temizlik Hizmet Alımı İşi için;İhale konusu hizmetin yapılabilmesi için gerekli olan makine, ekipman ve malzemelerle ilgili olarak isteklinin kendi malı olan makine, tesis ve ekipman için fatura yada demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tasdikli veya yeminli mali müşavir, muhasebeci raporu tasdik edilmiş olmalıdır. Geçici ithalle getirilmiş veya 10/06/1985 tarih ve 3226 sayılı Finansal Kiralama kanuna göre edinilmiş ekipman için kira sözleşmesi ile ihalenin ilk ilan tarihine kadarki kiraların ödendiğine dair belge verilecektir. 4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: 4.4.1. Güvenlik Hizmet Alımı İşi İçin;Kamu ve özel sektörde yapılan her türlü güvenlik hizmet alımı işi, Temizlik Hizmet Alımı İşi İçin;Kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektörde gerçekleştirilmiş "Malzemeli veya Malzemesiz Hastane Genel Temizlik işi" ile "Malzemeli veya Malzemesiz Hastane Genel Temizlik ve İlaçlama işi" , Bilgisayar Kullanıcısı Hizmet Alımı İşi İçin;Kamu Kurumu ve Kuruluşları ile Özel Sektörde gerçekleştirilmiş "Veri Giriş Kontrol İşlemleri Çalışma Hizmeti" veya "Bilgisayar Kullanıcısı Hizmet Alımı İşi" veya "Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) Hizmeti" benzer iş olarak kabul edilecektir. 5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Savur İlçe Hastanesi Satın Alma Birimiadresinden satın alınabilir. 7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Savur İlçe Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir. 10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür. 12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

::Önemli Bağlantılar...
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu
Sağlık Bakanlığı
Mardin Valiliği
Mardin Sağlık Müdürlüğü
Personel Sağlık
::İletişim...
»Tel :0482 571 30 01
»Faks :0482 571 24 58
»Adres :Mardin Yolu Savur
Sitemiz 1411709 Kere Ziyaret Edilmiştir.
Tasarım ve Programlama:Mustafa Altincik Gebze 2008 © - ALTINCIK YAZILIM -   Site Yöneticisi:İDARE